Այս պահին Վրաստանի տարանցիկ գոտում միայն Սպայկա ընկերության բեռնատարները թվով 150-ն են, որոնք 20 օրից ավել արդեն կանգնած վիճակում են գտնվում: Իսկ ընդհանուր առմամբ, հայկական բեռնատարների թիվն ավելի քան 3.000-ի է հասնում:
Նշենք, որ Ղրիմի կամրջի պայթյունից հետո ռուս–վրացական սահմանին խստացվել են մեքենաների ստուգումներն ու կրճատվել մեքենաների թողունակությունը, որի հետեւանքով մեծ վնասներ են կրում արտահանող ընկերությունները, այդ թվում միրգ, բանջարեղեն, ծաղիկ, ձկնեղեն, կաթնամթերք և այլն։